Oct 22, 2010

ganguan bunyi


hari ni saya nak mintak maaf banyak2 kalau kawan2 saya yang menjawab exam berdekatan saya tidak boleh fokus sebab bunyi hidung saya, sok sek sok sekk huhhh huhhhh, dan bunyi bersin saya yang agak kuat.
ampun maaf dipinta tapi korang dah biasa. kan?


haha.


ok. hari ni sejuk. sangat sejuk. since saya bangun.

dan saya allergy sejuk.
i think.


so hari ni
tong sampah saya warna putih. penuh dengan tisu.
habis satu bar mars.
banyak gila makanan saya makan hari ni.


saya ada fakta untuk kurangkan selesema or flu;

1. makan coklat.

2. makan banyak.

masih belum ada research yang di approve oleh WHOsoever. haha.
tapi tadi berkesan. kejap je la. for an hour or so.


bahahahaha.
ok.



saya tak sesuai duduk di tempat sejuk. i need beach. like now NOW! sunbathing.

saya nak bina satu rumah di sini. rawa y'all! private island. boleh swim naked. wkwkwkwk.


tapi tu impian yang buat saya senyum sebelum tidur saja.





yang ini lebih nyata.

harap-harap.

bismillahirahmanirrahim
...................................................................................
amin.






ok.bye.
*berlari-lari cari tissue*

No comments: