Dec 22, 2010

house hunting

I have like kurang lebih 70 days to get out of this house.
2 years rent contract is over.


so now I am house hunting.
or maybe room hunting.



I am looking for something like this.

studio apartment.

cun, right?
exactly what I need.
maybe just add a big study table and a rolling chair.
and I can roll myself all over the house.
lazybum haha



but tak mungkinlah ada apartment like this here.
in fact, they are building their first apartment.
notice the tense? yer, apartment tu belum siap lagi.

so, memang tiada apartment di sini.




nak stay mana lepas ni?
caravan? yeah. haha.



and saya nak bagitau, rugilah sesiapa yang tak datang visit saya di sini sebelum saya pindah.
rumah now is very cosy. rumah later is tak tau lah bagaimana.
tolong la rasa menyesal tak datang please.
haha.


currently layan-ing this song;


Enrique is soo yummeh.
I want body like hers!


okay, nak aerobic. bye.

4 comments:

j1e said...

selamat mcari rumah baru!

in the future,
balik koas lepas penat tgolek atas katil je banyak kot.haha

apepon, dapur n ruang lepak penting!
masak2..
makan2..
borak2..
hilang stress..

huu~~

Sarah M said...

yes, dapur penting!
and fridge. haha

and tilam extra utk tetamu hehe

=)

Sakinah Amran said...

argh saja je buat aku nak pergi like seriously now!

Sarah M said...

haha makcik kayoo datang la sinii wahai makcik kayooo