Dec 9, 2010

Disember is Disaster

Mereka yang dari dulu baca blog saya, sure tau bulan disember saya paling sibuk sebab exam memanjang (-.-")

Besok saya ada exam PBL dan Keselamatan Pasien.
Sabtu saya ada OSCE.
Minggu depan saya study week.
Tapi saya perlu settle banyak hal. Padan muka saya, suka sangat delay kerja.
Kemudian saya ada exam final. 2 weeks.

jadual final exam

On the other side,
Blog ini akan lebih terupdate dengan crap crap saya.




dan


makin besar lah kaki saya akan melangkah pergi ke library bersuka ria

seperti,
sabtu ni pergi Batu Night Spectacular. jom?!
and saya sudah rindu nak racing motor with the girls. lepak jom?
and seriously if like tiba-tiba(bismillah), SAYA (sarah masrukin) DAPAT Rp3JUTA SEKARANG, I'LL DEFINITELY GO TO BALI WITH YOU GUYS. AMIN. (tolong la 40 org baca please. maybe termakbul? ;p )

this is called stress management HA-HA




ok, bye. I'll see u again. Soon. Very soon.

No comments: